ببین صدام کن

پسرخوب-عاشقانه

مراقب من باش .... از من فقط تو مانده ای

 

 

 

حالم بهم میخورد از کلمه عزیزم و عشقم!!!

 

لطفا مرا همان ببین صدا کن!...

 



نظرات شما عزیزان:

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت18:49---20 ارديبهشت 1394
می خندم!
تظاهر به شادی می کنم!
حرف میزنم مثل همه…
اما…
خیلی وقت است مرده ام!
خیلی وقت است دلم می خواهد روزه ی سکوت بگیرم!
دلم می خواهد ببارم…


دخی بی مخ _ محیا
ساعت10:23---1 ارديبهشت 1394


ﺗﺎ ﻣﺎﻝِ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺸﯽ ،
ﺑﻘﯿﻪ ؛ ﺗﺎﺯﻩ ﯾﺎﺩﺷﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ
ﺩﺍﺭﻥ …


maral
ساعت17:31---24 اسفند 1393
داداشم حالت چطوره؟

nazanin
ساعت13:04---24 اسفند 1393
Khosham omad

دختربد
ساعت10:25---8 اسفند 1393
امروز گوشی دختره رو تو خیابون ازش دزدیدن نشسته بود رو زمین خودشو میزد به زمین و زمان بدو بیراه میگفت داد میزد:

واااااااااااااااااای لاینم!!!!!!

وااااااااااااااااای وایبرم!!!!!

واااااااااااااااااای واتس آپم!!!!!

وااااااااااااااااای 100تا داداشام!!!!!!!

واااااااااااااااااای 1356تا عشقام!!!!!!!!

خدا بدبخت شدم از بین رفتم.......پوه از گشنگی میمیره........

بهش گفتم خانم محترم بلند شو این کارا چیه؟!!!!!!
برگشته میگه تورو خدا همینجوری ازم یه عکس بگیر بزار تو لاین بگو ساناز برمیگرده!!!!!!!!!!!

خداااااااااایا آب دستته بزار زمین بیا اینو شفا بده.......


دختربد
ساعت10:20---8 اسفند 1393
بعضیا خودشون کل منظومه شمسی رو رصد کردن ،
اونوقت دنبال دختر آفتاب مهتاب ندیده میگردن


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:17---5 اسفند 1393
اونایی که میگن وقتی تو کلاس درسی رو نفهمدین و از دستوشون سوال می کنن که فهمیدین یا نه اونا هم میگن آره چیزی نداشت.
وقتی من همین سوالو از دوستام میکنم
میگن:
.
.
.
.
.
.
.
مگه با ما بود اینارو


خوشمل
ساعت20:36---4 اسفند 1393
می خواهم برگردم به روزهای کودکی
آن زمان ها که :
پدر تنها قهرمان بود
عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد
بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود
بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند
تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند.
تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود
و معنای خداحافـظ، تا فردا بود.....!


❀ღƁƛƦƛƝღ❀
ساعت15:23---3 اسفند 1393
کاش من هـــــم دکمــــه alt+shift داشتــــم
تا وقتی حرفهـــــایم را نمی فهمیــــدی
زبان گفتـــه هــایم را عوض مـــی کردم


khoshmeeeeeel
ساعت13:06---3 اسفند 1393


دلم یه جای دنج میخواد



آروم و بی تَنِش



جایی باید باشه غیر از این کنج تنهایی!



تا آدم گاهی اونجا آروم بگیره



مثلا آغوش او...


مائده
ساعت20:10---29 بهمن 1393
یاد ها فراموش نخواهد شد حتی به اجبار

و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت


سهیلا
ساعت16:16---29 بهمن 1393
کارم …
از یکی بود و یکی نبود گذشت،

من در اوج قصه غرق شده ام …


دختربد
ساعت15:50---29 بهمن 1393
سلااااااام داداش

فدایی داری توووووووووووووو

ممنون عزیزم



دختربد
ساعت17:57---28 بهمن 1393
سلام

خواهش داداش

ههههه زودفراموش میشیما ن؟؟؟؟؟اره خب ی سال میشه ک نبودیم خخخخخخخخ


داداش منو قبلا لینک کردی ولی ادرسمو تغییردادم بااین لینکم کن

منووتنهااااااااییم یادته؟؟؟؟سحر؟؟؟؟


هلیا
ساعت16:35---25 بهمن 1393
کاش زندگی از آخر به اول بود…

پیر بدنیا می آمدیم…

آنگاه در رخداد یک عشق جوان میشدیم

سپس کودکی معصوم می شدیم و در

نیمه شبی با نوازش های مادر آرام میمردیم…


نفس
ساعت19:31---22 بهمن 1393
عشق یعنی ؛
حتی از راه دور هم
وقتی بهش فکر میکنی ...
دلت قرص میشه که هست
آروم میشی ....


نفس
ساعت19:07---22 بهمن 1393
پسره به دوست دخترش زنگ میزنه میگه: کجایی؟
میگه: با پدرم تو ماشین bmwش داریم میریم از بانک پول بگیریم یه ماشین بنز بخریم، تو کجایی عزیزم؟
پسره میگه: تو همین اتوبوسی که تو هستی، خواستم بگم پول بلیط رو من حساب كردم تو نمیخواد بدی .!


سهیلا
ساعت10:17---22 بهمن 1393
گفت دعا کن می آید،میماند...

گفتم:آنکه با دعایی بیاد،به نفرینی میرود...

خواستی بیایی،خواستی بمانی.

با دعا نیا...

با دل بیا با دل بمان...


somaye
ساعت16:24---21 بهمن 1393
ای عشق پس از تو نان من آجر نیست
بی تو دلم از دریغ و حسرت پر نیست
تو قسمت من نه....!مال مردم بودی
قربان دلم که مال مردم خور نیست...


مرجان
ساعت10:37---20 بهمن 1393
سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند
که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی
قصه عشق “انسان” بودن ماست . . .
پاسخ:مرسی


مرجان
ساعت10:36---20 بهمن 1393
هیچ وقت
یکی را با همه ی ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪﺑﺎﺵ
ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻﮐﺲ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺪﺍﺭﯼ . . .


DUYĞU
ساعت23:11---17 بهمن 1393
خسته ام
مثل قایقی
که زورَش
به طوفان نمی رسد...!


parisa
ساعت14:41---17 بهمن 1393
عصراین جمعه دلگیر،

وجود تو کنار دل هر بیدل آشفته شود حس،

تو کجایی گل نرگس ؟

به خدا آه نفس های غریب تو که آغشته به حزنی ست ز جنس غم وماتم ؛

زده آتش به دل عالم وآدم


مائده
ساعت22:23---16 بهمن 1393

قلمت را بردار
بنویس از همه خوبیها ،
زندگی ، عشق ، امید
و هر آن چیز که بر روی زمین زیبا است
گل مریم ، گل رز
بنویس از دل یک عاشق بی تاب وصال
از تمنا بنویس
از دل کوچک یک غنچه که
وقت است دگر باز شود
از غروبی بنویس که چون
یاقوت و شقایق سرخ است
بنویس از لبخند
از نگاهی بنویس که پر از عشق به
هر سوی جهان می نگرد
قلمت را بردار ، روی کاغذ بنویس
زندگی با همه تلخی ها شیرین است …


مائده
ساعت22:23---16 بهمن 1393
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﻧﺸﺪﻡ...

.

.

.

ﺁﺧﻪ ﮐﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﮐﻠﻪٔ ﺳﺤﺮ ﺷﯿﺮ ﻭ ﭼﺎﯼ ﻭ ﺁﺏ ﭘﺮﺗﻘﺎﻟﻮ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺨﻮﺭﻩ؟


atefeh
ساعت19:54---16 بهمن 1393


ســــــSiNAنــــــا
14 بهمن 1393 10:09
دنياي مجازي جاييه که
وقتي عشقت ازت ميپرسه : خوبي؟
ميگي : خوبم مرسي..
اما اون نه ميتونه بغض گلوتو ببينه..
نه چشماي خيستو ببينه..
نه دستاي لرزونت رو...!
حتي نميتونه دلتنگيتو حس کنه...!
بعد هم با خيال راحت
ميره با يکي ديگه


مـعـشـوق بـی هـمـتـا
ساعت15:37---16 بهمن 1393
سلام آپم . به منم سر بزنین. خوشحال میشم .
لینک شدین


zahra
ساعت11:32---16 بهمن 1393
تــنـهـايـی يـعـنـــی :

عـــــــاشقـشـــــی !

ولـی حـق نـــــداری بـهــش نـزديـــک بـشـی ؛

چــــون "اون" ديـگــــه تـنـهـــــــا نـيـسـت .


zahra
ساعت11:31---16 بهمن 1393
"خـــــــــوش میگـــــذره"

مالـــــــه قدیـــــــمـــا بــــود ؛

الــان دیگـــــــه...

فقـــــط خوشیـــــــم که میگـــــذره ...


zahra
ساعت11:31---16 بهمن 1393
☂بــِـہ سَـلآمتے اפּכּــآیی ڪِـﮧ... ☂

פֿـوבشوכּ ثـآبِت ڪَرבن لیـاقَـت مـآ رפּ כּـבآرَכּ !


zahra
ساعت11:31---16 بهمن 1393
رفـــهایــی هستـنــــــد از "جنــــسِ شیـــــشه"

زود میشکننـــــــد ؛

امــّــــا نــاجـــــور می بُرنــــــد ...


zahra
ساعت11:30---16 بهمن 1393
چـــه تقدیـــر بدیــــسـت !

مـــن اینجـــا "بــی تـــو" میــــسازم

و تــــــو،

آنجـــــا "بـــا او" میـــــــسازی ...


reyhane
ساعت4:04---16 بهمن 1393
تا کجای قصه باید از دلتنگی نوشت ؟
تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت ؟
تا به کی با ضربه های درد باید رام شد ؟
یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد
بهر دیدار محبت تا به کی این انتظار ؟
خسته از زندگی با غصه های بی شمار


اریکا
ساعت23:04---15 بهمن 1393
سلام خوبی
همینطوری بیکار بودم داشتم میچرخیدم گففتم یه کامنتم بزارم
خوشحال نشو برو سر کارو زندگیت خخخخخخخ


DUYĞU
ساعت21:19---15 بهمن 1393
امشب تمام حوصله‌ام را
در یک کلام کوچک
در «تو»
خلاصه کردم:
ای کاش می‌شد
یک‌بار
تنها همین
یک‌بار
تکرار می‌شدی!
تکرار...
قیصر امین پور


DUYĞU
ساعت21:18---15 بهمن 1393
دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ
نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا...
دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد
و بعد پشیمان نشد !!!...


DUYĞU
ساعت21:18---15 بهمن 1393
بلا تکلیف مانده ام
میان آدمها
آدمند یا بازیگر
و من لا به لای
این همه
دوست و آشنا
دچار غربتم
به چه عاشقی کنم
که عشق
اندوه رنجوارهٔ من است
من تلخ تر از عشق به آدمی‌
چیزی نچشیده ام


DUYĞU
ساعت21:17---15 بهمن 1393
واحـــد اندازه گیریِ فاصله "مــتــر "نیست؛"اشتـــیاق " است...
مشتاق که باشی،حتی یک قدم هم فاصله ای دور است.!


DUYĞU
ساعت21:17---15 بهمن 1393
آدمــــا خنده هاشون همیشه از دل خوشی نیست
گاهـــی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست
گاهی دل اینقدر تنگ میشه که گریه هم کم میاره
یه جمله ی ساده گاهی چقدر واست غم میاره


DUYĞU
ساعت21:17---15 بهمن 1393
ایـــنـ روزهـــآ شیـــر هـــم راضیســـتـــ
بــآ دُمـشــ بــــآزی کنند نه بــآ دلـــشـــ


DUYĞU
ساعت21:16---15 بهمن 1393
من را بی وفا خطاب می کنند
ولی ای کاش می‌گفتند
که من بی وفای کدام باوفا هستم...!


DUYĞU
ساعت21:16---15 بهمن 1393
منتــــــــظر هیــــچ دستی در هیـــچ جـــآی ایـــن دنیــــآ نبـــاش!
اشــــک هآیت را بــــآ دست هـــآی خودت پـــــــــآک کن ...
که همه رهگــــذرند!


DUYĞU
ساعت21:16---15 بهمن 1393
کودک!!! کفشاهایم را نپوش، تلاش تو برای بزرگ شدن غمگینم می کند.
کوچک بمان! کودک بمان! من در بزرگ شدنم دردهایی دیدم
ک کوچک کرد بزرگ شدنم را...


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت20:46---15 بهمن 1393
های
لینکت کردم
دفعه بعد هم نده بقیه لینکت کنن بزن لوکسو بترکون


suzy (admin)
ساعت20:36---15 بهمن 1393
تنهایی برام عار نیست
من خداحافظی کردم با آغوشهای بی در و پیکری که
همه به وقت بی کسی به رویم باز میکنند


خووووووشمل
ساعت17:18---15 بهمن 1393
سلامممممممممممم خیلی بد شد وبتونو اینطوری کردن من بودم حرصم میگرفت

اریکا
ساعت12:51---15 بهمن 1393
سلام چرا وبت اینجوری شده چندروز اصن باز نمیشد.چرا لینکات پاک شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شرمنده عزیزم نمیدونم چرا وبم و حذف کردن دوباره درستش کردم مرسی سر زدی و دوباره لینک شدی


اریکا
ساعت12:49---15 بهمن 1393
این تصمیم شما است نه شرایط که سرنوشت تان را می سازد. "آنتونی رابینز"

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:,

] [ 11:55 ] [ علیرضا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه